söndag 5 april 2009

Söndag

Vilken helg! Våren har verkligen kommit (för att sedan i och för sig försvinna igen men men). Har varit ute och promenerat och sett tussilago, blåsippor och snödroppar. Det värmer vilket ledset hjärta som helst och man kan ju faktiskt inte låta bli att le :) 
Har också kört en rejäl vårstädning i mitt lilla hus och lagt in nya rosa fina kuddar från thailand. Blir fint med lite färg mot allt det vita. 
Jag och mamma ska köra gemensamt kalas nästa söndag eftersom vi båda fyllt jämnt så vi har också beställt lite snittar till festen. 400 st närmare bestämt, och fler kommer behövas har vi kommit fram till. Tur att många är borta över påsk och inte kan komma annars hade vi behövt fylla hela huset med snittar :) Vi har också hunnit få våran första present. Var på middag igår hos några som inte kan komma (äldsta sonen i familjen är 13 dagar äldre än mig och hälsade på mig på bb när jag bara var en dag så vi har verkligen känt varandra hela livet!!). Det vi fick var iaf en vin- och ostprovning! Ska bli så mysigt! 
Och imorgon är det tillbaka till jobbet igen, men ska faktiskt bli roligt! 
Kram M 

Inga kommentarer: