torsdag 23 april 2009

På egna ben

Idag efter jobbet sprang jag och köpte en skärmaskin och det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig vid mitt skrivbord och sätta igång och göra en LO. Min första "riktiga" som inte är kurs. :) 
Upptäckte genast en brist i min pysselhörna, har glömt ställa dit en papperskorg, får bli ändring på snabbt! 
Har bara värdelösa bilder på min lilla skapelse, ska försöka scanna in den, men sålänge får det vara värdelösa bilder. 


Lillasyster och jag i Thailand.



2 kommentarer:

ÅsaF sa...

Så vacker LO!! Gillar färgkombinationen och valet av dekorationer! Strongt första "egna" resultat minsann!! :-) Kram ÅsaF

Morfen sa...

Så fina färger och visst är det superbra och snyggt med Dymo?! :) Grattis till skärmaskinen också - du älskar den säkert redan. Kram