onsdag 29 april 2009

Onsdag mitt i veckan

Den här veckan har det hänt mycket roligt. Min kära vän Johanna har sett till att boka så att det blir av att åka till gotland i sommar. Blir bara ett par dagar, men ska bli jätteroligt! Vi ska bo på ett vandrarhem med gemensam dusch och kök så det blir nog en upplevelse =)

En annan rolig sak som hänt den här veckan är att jag beställt en prenumeration på månadspaket! Kände att det kunde vara ett bra sätt att fylla på förrådet såhär i början när man inte riktigt vet vad man vill ha och behöver. Ska bli så himla roligt att få mitt första nu i början på maj! =)

En lite mindre rolig sak är att jag har fått sånna fruktansvärda skavsår. Mina lilltår består till stor del bara av 2 st blåsor just nu. Mamma har "stegtävling" på jobbet så vi går från slussen till östermalmstorg varje morgon. Imorse hade jag ett par nya ballerinaskor på mig. Ajajaj! Dom som kändes så sköna i affären!!

Inga kommentarer: