onsdag 8 april 2009

Hurra hurra

Idag fyller jag år :) 20 år. Det är konstigt, känns som jag har varit minst 20 jättelänge.. jag kör tvärtom - andra känner sig yngre än dom är, jag känner mig äldre :) Men men. Beror nog på att jag bara jobbar med äldre. Är inte en enda i min ålder på mitt jobb, men jag trivs hur bra som helt i alla fall. Kommer sakna alla i juni när jag slutar och börjar plugga igen.

Idag när jag kom till jobbet stod en kruka med påskliljor och ett påskägg på mitt bord med ett grattiskort i från min avdelning. :) Lite senare kom min gamla avdelning med ett jättefint armband! Dom är så himla söta, gav alla varsin jättekram!

Snart ska vi äta tårta, får se hur den ser ut. Har ju transporterat den med både buss och tunnelbana.. vet int eom man vågar öppna kartongen... :)

Kram
M

Inga kommentarer: