onsdag 29 april 2009

Jag längtar efter uteserveringar

Lyxade med sushi till middag idag. Tror jag skulle kunna äta hur mycket som helst!



Efter maten har jag faktiskt hunnit med att scrappa lite. Jag älskar den här bilden. Den är så spontan, jag är ett enda stort leende och J har på sig ett lila linne som passar till mina papper. Den är så himla operfekt och jag blir glad av den :)



Som vanligt inga kanonbilder. Har inte fått igång scannern än (har väl i ärlighetens namn inte försökt så mycket) och vill lägga upp dom på en gång så orkar inte vänta på att det ska bli dagsljus :)


Är så stolt över den lilla blomman som jag har målat själv!

Nej nu måste jag kasta mig i bilen! Har lovat att hämta lillasyster vid träningen!

Hej!

4 kommentarer:

Nenne sa...

Hej! Vad glad jag blir att du vill länka till mig! :D Vilken superhärlig färgkombo - gul & lila! I lajk!

Ha en fin helg!

petrified in pink (Petra) sa...

Vad glad jag blir för att du gillar min blogg! Kul att se den i din länklista bland många andra underbara bloggar.

Hoppas du får en härlig Valborg!

Morfen sa...

Tack! Jag känner mig hedrad över att få vara på din blogglista! :) Vad läckert du har scrappat och vad spännande att du börjat prenumerera på månadspaket - det är ett bra sätt att få testa olika grejer och varje månad få ett nytt kul paket. Ha en fin valborg! KRAM

ylva sa...

hej! vad duktig du är redan :). och vad vacker kungsträdgården är... riktigt drömsk. snällt av dig att lämna några rader efter dig :). jag blev glad såklart! och visst är håret sött, men ack så trassligt om morgonen *lol*.

kram kram,