torsdag 23 april 2009

Konstnärerna

Igår var jag ledig. Jag och Malin började dagen med att gå en lååång promenad. Klappade lite söta små hästar på vägen :)
Sen blev det en sväng till Nacka Forum för lite inhandling av målardukar och lite annat. Väl hemma la vi ut papp (från min ikea-hylla till scraphörnan) på golvet i vardagsrummet och där satt vi och målade. Med lite blandat resultat kan vi väl säga :) Det som är bra med akrylfärg är att den torkar snabbt och är täckande så man kan måla samma tavla flera gånger om man inte är nöjd :) 2 paket vindruvor, massa jelly beans och 3 koppar kaffe senare hade vi i alla fall lyckats få ihop lite tavlor. Malin målade 3 st och jag målade en som döptes till "dimma på frossmofjäll".


Här är den alltså. Min dimmtavla :) haha

Kommer kanske fler bilder ikväll på Malins tavlor också.

Kram

Inga kommentarer: