onsdag 19 augusti 2009

TRÄNING

Idag har vi gjort det! Det har hänt!! Jag och Malin har varit och tränat. Började väl sådär halvbra. Det visade sig att klippkortet jag hade kvar hade gått ut. Det höll tydligen bara ett år. Och det pinsamma var att jag bara hade använt det 3 gånger. På ett år!! Det var även någonting dom uppmärksammade i receptionen. Men dom var så snälla, jag fick förlängt :) Så sen gymmade vi, höll på med alla möjliga och omöjliga maskiner, och det gick jättebra. Jag inser att min kondition är ungefär världshistoriens sämsta, men det ska det ju bli ändring på nu :)


Tog massa bilder och filmade med kameran när jag barnvaktade småkusinerna. Haha jag skrattar högt åt filmerna. Skulle gärna visa, men har inte frågat föräldrarna än.

Visar den här bilden istället. Vi var ute och cyklade på deras gata. Det kör inga bilar på den här gatan så den är helt perfekt att cykla och leka på. Men GUD vad jobbigt det var att sparka sån där sparkcykel. Var ju helt slut!!



Här är den underbart fina KAOS-awarden!! Tusen tack igen, Angelica, kan inte sluta titta på den!!


Ikväll blir det cirkus-fest!

Kram hej

1 kommentar:

Nenne sa...

Grattis till Kaos-awarden! :D Fortsätt skapa nu! Va kul att du kunde lämna en kommentar hos mig igen - har saknat det! Får bli bättre på att kommentera själv oxå - du skriver så roligt tjejen!

Jo du, min lilla pysselskrubb *asg* va kul och fint att du kom ihåg det *impad* Den du...den går ingenstans om man säger så - hade tänkt göra det till ett projekt under sommaren men 4 veckor gick alldeles för fort - blir väl ett höstprojekt istället!

Ha det bäst nu!

Kram
/Nenne