torsdag 11 juni 2009

Prosit

Idag är jag hemma. Vaknade imorse tokförkyld. Jag är sådär tv-förkyld när man nyser och nyser och nyser. Kan knappt köra bil, för det går ju inte att ha ögonen öppna när man nyser, livsfarligt :) 

Scrappade lite igår, tänkte jag skulle passa på att visa det. Blev en sommar-layout som faktiskt var jätterolig att göra! 






Idag ska jag bara ta det lugnt. Hoppas att det slutar rinna ur min näsa snart, för det kittlas så mycket så jag blir alldeles tårögd! :) 

Ligger i soffan och tittar på tv och äter godis.. det borde väl göra mig frisk snart. 

5 kommentarer:

ÅsaF sa...

Nä men stackare... :( Bra att du vilar och sköter om dig nu!
Jättefin somrig layout med snygga detaljer! Krya på dig! Kram

Morfen sa...

Ta det lugnt och krya på dig!! Inte skönt att må sådär. Kul att du orkat scrappa lite iaf, en jättefin sida men härliga detaljer. Kram

Blogg by Maliin Stoor sa...

Krya på dig!!

Ligg lågt och kom igen när du kvicknat till...


Maliin

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Underbar LO tjejen!

Och du - vad trit det är med förkylningar! Sitter själv med värsta bronkitförkylningen och pipande luftrör, lägg till ett ton trötthet på det så har du mig i ett nötskal... Och inte gör vädret att man känner sig bättre i heller..

Vi får ta det lugnt, krya på oss och scrappa mer! *ler*

Ha de gott tjejen!
Kram / Angelica

ylva sa...

vilka fina färger och härliga detaljer :). hoppas att förkylningen försvinner snart. blir också fullkomligt livsfarlig som bilförare när jag är förkyld *lol*.

annars, tack ;). och de ÄR fina, lockarna, men som sagt... trassliga ;).

krya på dig och kram,