lördag 20 juni 2009

Midsommar

Jaha men midsommar blev ju bra trots lite regn och mycket kyla. Men med tre tröjor och tjockbyxor klarar man vad som helst :) 

Vi åkte ut med kusiner och vänner till en ö som heter Getfoten där vi åt lunch. Blev inget dansande runt midsommarstång i år faktiskt. Får ta igen det och dansa som en galning nästa år istället. 


Jag och lillasyster på bryggan nere vid båten. Vi väntar på pappa som har kört ut några andra till ön först. 

Kaptenen själv. Pappa :) 


Söta lillasystrar och en söt kusin i mitten vid lunchbordet :) 

Precis när vi hade ätit klart kom det en störtskur och vi fick rusa till mina kuiners segelbåt och fortsätta där innan vi åkte hem till oss. 

Påväg hem. Kolla himlen bakom! Var väldigt svårt att få stadiga kort när det skakade så mycket.. 

.. och jag hade håret såhär. ;) 


Hemma hos oss blev det middag sen. Några lämnade vi kvar på ön och några nya kom till middagen, annars var vi samma gäng :) 
Om ni undrar över perspektivet i bilden så ligger jag på en soffa och orkade inte resa mig upp utan sträckte bara upp kameran. 

Hoppas alla haft en bra midsommar! 

Men regnar det nästa midsommar också tänker jag faktiskt inte tycka om Sverige mer. Skärpning! 

Kram hej hej hej! 

2 kommentarer:

Morfen sa...

Hihi, gillar kommentar om hur du tog sista kortet. :D Låter som en mysig dag trots att det var kallt.. det hör liksom midsommar till. Kramis!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Enligt bilderna ser det ut som om ni hade det riktigt trevligt! Jag är dock med på din beställning om fint väder nästa midsommar!

Här var det också trevligt, en aningens för mycket alkohol för mig, men nu börjar jag iaf bli återställd.. *ler* Ingen dans och inget sjungande - så för barnen blev det mest en vanlig fest. Hoppas att vi kan ta igen det rejält nästa år!

Ha de så gott tjejen! Kul att du blev så glad för awarden!
Kram / Angelica