måndag 29 juni 2009

Barnvakt

Idag efter jobbet var jag barnvakt till mina två små söta kusiner. Vi letade olika blommor och blad på deras gräsmatta, läste böcker, lekte med bilar, lagade middag tillsammans och hade det jättemysigt. Eller ja förutom när det var dags att byta blöja på kusin modell mindre. Var kanske ingen höjdare. 

Här är jag och min stora lilla kusin. Han visar mig sitt nya game boy. Känner mig gammal, fattar ingenting om var man ska hoppa och ducka och skjuta och så. Blir slagen av en femåring. 

En rosa bil som kusinen döpt till Sushi. Den är verkligen som gjord för mig. :) 

Och så ska jag visa det jag scrappade i helgen också. Är från en skiss till någon tävling jag såg nyligen. Mycket papper är det i alla fall, tror aldrig jag använt så mycket olika papper på en och samma LO förut. Var jätteroligt! Och jag är faktiskt rätt nöjd :) 



Nu ska jag ut och bränna ogräs på uteplatsen.. Ciao!! 

1 kommentar:

Morfen sa...

Kul å vara barnvakt.. tills det kommer till blöjbyte. Tur att det är snabbt avklarat. ;) Jättesnygg layout! Kul att använda mycket olika mönsterpapper. :D Kram!