onsdag 27 maj 2009

Ska snart komma bilder och lite roligt.. sålänge: Text :)

Har varit dålig på att uppdatera. Eller i alla fall med något vettigt :)

Men det har hänt så mycket i livet. Mer än vad man trodde kunde hända i ett enda litet liv. Kan sammanfattas med RÖRIGT!

Och inte har jag hunnit pyssla heller. Men igår kom paketet. Mitt efterlängtade paket. Var så mycket fina saker i (blev lite överraskad själv, hade hunnit glömma vad jag beställde). Rena julafton. Och ikväll är det scrapkurs igen :) Sista delen, på andra delen (helt tydligt). Så risken finns att man sitter uppe hela natten sen och pysslar. Tur jag är totalt slut och bara kommer störta i säng när jag kommer hem.

Man blir lite slut av sånt här hoppande sörrni.

Kram hej!

2 kommentarer:

bitte71 sa...

Hej!
Tack för din söta kommentar i min blogg - du har själv mycket fint härinne ju!
Det rosa dymobandet köpte jag på Annas scrapbooking tror jag för ganska länge sedan, och jag tror inte det finns kvar. Det närmaste jag kom var här:
http://www.magdas.se/?contentpage=showproduct&kategoriid=100&id=6328 tillverkaren heter Around the block.
Ha en bra kväll!
Kram Marie

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hellooouu!

Tack för besöket i min blogg, var ju tvungen att kika tillbaka och sen fastnade jag här i beundran för dina alster! Är du verkligen nybörjare?! Du är ju skitduktig, både på att måla tavlor och att göra kort & LO's! Din "Blåa ögon" (tror jag den hette?) är grymt vacker!

Du frågade om rosa dymo-tejp och tyvärr vet jag inte vart man kan hitta det- Jag köpte dymon och en massa tejper begagnat av en annan scrappare - som inte heller kom ihåg vart hon köpt den... Har försökt leta på nätet - men hittar inget mer än de traditionella färgerna... Så mitt tips är att söka det begagnat, gör ett "utrop" i tex scrapbookings-forumet.

På återseende!
Kram / Angelica