onsdag 13 maj 2009

Ja men sår.. varför inte?

Jag blir så trött på min kropp ibland!

Nu har den fått för sig att det är kul med sår. Sår i munnen och sår i näsan. Känner mig helt handikappad. Kan inte äta för det svider i munnen och kan inte röra ansiktet för då svider näsan. Och som om inte det var nog klippte jag mig i fingret med en sax. Så till sårlistan adderas sår i fingret.

Great.

Får kanske ta på mig lite ansvar själv. I alla fall för såret i fingret. Eller klippte ju inte med flit direkt. Men kanske för såret i munnen. Misstänker nämligen starkt att det har samband med ett litet (ganska stort) intag av djungelvrål. Hmm..

1 kommentar:

Morfen sa...

Hehe.. djungelvrål är så gott så det är ju nästan värt en blåsa i munnen iofs.. men man kan undra hur magen mår av allt salt. Jag var som galen i djungelvrål när jag väntade barn, hade till och med en påse med mig till förlossningen... Man är ju inte klok! *fniss*