måndag 14 september 2009

Djupvattengympa

Nu har jag precis kommit hem från vattengympa. Det är så himla roligt. Ibland kan jag inte hålla mig för skratt. Idag skulle man flyta på små flytkorvar och liksom springa framåt i vattnet. Då kom skrattet. Det bara bubblade fram, var ju helt omöjligt att stoppa. Jag såg ut som jordens idiot. Springer fram flytande på en korv och gapskrattar. Men men det får man väl bjuda på :P Haha.

Tänkte visa kortet jag gjorde till 11åriga kusinen också. Var ett 5-minuterskort, men tycker att det blev helt okej.


och baksidan.


Nej nu ska jag läsa vidare i min bok. Mellanmansrätt, börjar starkt misstänka att dom med flit skrivit den så fruktansvärt tråkig för att plåga människor. Har bara 5 sidor kvar, men det känns som att bestiga ett berg.

Kram på er

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt kort! :D

Kamilla sa...

Helt underbart kort!!!
Och ja, en del böcker är ju sååå tråkiga så man kräks nästan...
Och jag skrattade också gott, vattengympa och flytande korvar *haaahaaa* ja, som sagt en del får man bjuda på!
Kram kram

Nallebr.. sa...

skarttar lite åt dig:) låter skoj med vattenjumpa! fint kort.

Li@n sa...

Men visst är det konstigt vilken märklig litteratur de lyckas rota fram åt stackars studenter att traggla sig igenom!! Inget som lyckas ta sig upp på några bästsäljarlistor precis. Minns att vi hade ett antal sådana när jag pluggade till to(l)k. Lärarna envisades med att säga att när vi jobbat några år skulle vi förstå hur viktiga just den boken var, kan väl tillägga att nej det finns viss litteratur jag nog aldrig kommer att förstå varför vi tog oss igenom och har istället dragit slutsatsen att det var för att härda oss inför kommande svårigheter :D

Korvar på vattengympan är helt hysteriskt (nästan drunknade av skratt då jag gick i en vattengympa grupp med bara pensionärer-den enda som fanns som gick kl. 9 på morgonen, ja hjälp!

Jättefint kort du gjort, tycker det är så proffsigt när man gör snygg baksida också.
Nu börjar mitt favvoprogram (Fredrik Lindströms dialektprogram)
Ha det gott
kram kram
Lian

Li@n sa...

Jag har "knyckit" hrm.. kanske inte det man ska säga till den som studerar juridik..
klippet med de som dansar på centralstationen var bara för skönt och har man söner som dansar så ja då är det omöjligt att inte älska sådana klipp.

Klistra in videoklipp direkt i ditt inlägg är busenkelt.
* Kopiera raden "Bädda in" (raden under `webadress´)från det YouTubeklipp du vill visa.
* Påbörja ditt inlägg som vanligt. * I inläggets högra hörn så står det "Redigera HTML"
* klicka där (sä ändras läget och du ser att bokstäverna blir lite annorlund)
* I det läget klistrar du in koden du kopierat på den plats i inlägget du vill ha det.
* Publicera o Klart!

Må så gott
kram kram
Lian

för övrigt tycker jag att både du o din kompis ska läsa teckenspråk... och minns jag nu rätt så finns det en...EN enda döv jurist i Sverige och mig veterligen ingen hörande jurist som har fullt teckenspråk så han kan absolut behöva sällskap!

kram igen :)