måndag 7 juni 2010

Pust!!

Herregud! Här trodde man att man skulle göra en tenta och sen få ta det lugnt. Oooh no! Efter tentan stapplade jag ut helt färdig i huvudet. Ut och äta lite middag med tjejerna. 02.00 satt jag på bussen hem ett antal drinkar senare.
Upp tidigt som tuuusan på torsdagen och städa hela huset. In och svettas och vänta på lillasyster och kusin som skulle ta studenten. Åka flak och bli helt dränkt i öl. Hem till hela tjocka släkten och sen kväll.
Fredag. Upp tidigt och jobba. Heeela dagen. Snabbt hem till univeritetskompis för middag innan fest på universitetet. Lördag kan vi låta bli att nämna. Kan väl säga att jag inte var pigg.
Söndag. Faktiskt vila. Så mycket vila att jag brände mig i solen.
Måndag. Jobb på If. Mitt kära gamla If. Har saknat alla. Efter jobbet åkte jag.. ja.. till andra jobbet. Avslutade kvällen på advokatbyrån.

Men alltså.. man kan inte låta bli att le av de här bilderna. Fy fan vad det är härligt med studenten.
Fina kusin och lillasyster


Fina andra lillasyster

Jag och coolingkusinen

Vad säger ni om den här coolingen då? Ja han har valt väskan själv!


2 kommentarer:

Morfen sa...

Shit vilken vecka du haft!! Hoppas det blir lite lugnare den här då. :) Skoj med studenten och skojigheter iaf. TACK för alla söta kommentarer hos mig, jag blir så glad och jag är så tacksam för dina värmande ord.
Kraaaaam

hannahoj sa...

Det finns ju inget bättre än studenten. Kommer ihåg min som att det var i går fastän det var ett antal x år sedan :)

Stämpeln är köpt på Akrivet och finns i olika texter. Du hittar den under nyheter/ arkivets omonterade stämplar / Zimply Zingmark

kram