måndag 28 december 2009

Jo, det är synd om mig!

Nu kommer ett inlägg med mer än ni vill veta. Jag varnar redan nu.

Herregud. Jag förstår inte hur en kropp kan prodocera så mycket snor (sa ju det!)!!! Eller snor och snor, min kropp satsar liksom på kvantitet framför kvalitet. Det är mest vatten, men det är liksom en strid ström hela tiden. 24 timmar om dygnet. Börjar så smått tröttna.

Där fick jag för min "äh jag är immun" och sen världens kram till sjuka kusinen på juldagen. Living on the edge!

Jag bäddar ner mig och ber till snor(?)gudarna att jag ska bli frisk innan nyår.

5 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅh vad trist, men ja...man är ju sån...tror att det inte ska smitta ;) men det går över och jag håler tummarna att du är pigg till nyåret :D
Kraaam och krya på dig!

Karin sa...

segt å vara sjuk.. Hoppas du snart är frisk,
passar på å önska dig Gott Nytt År,
kram (på cyberhåll så jag inte blir smittad) *fniss*

Carolines Vita vingar sa...

Det är inte så skoj att vara förkyld precis, hoppas att du snart piggnar till och blir frisk!

Jag har också haft samma frissa ganska så länge. Jag är också gansak feg...men förra hösten slog jag på stort och klippte lugg. Det var också fint men jag trivs ändå bäst med mitt långa, jämnlånga hår. Men jag tycker att du ska prova för håret växer ju alltid ut igen om du blir missnöjd.

Gott nytt år!
Kram Caroline

Jasmine sa...

Fin blogg :]
Allt bra ?

Gott nytt år ;)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Klart att det är synd om dig, inget snack om den saken!! Finns det ingen lag som bestämmer om hur länge snoret får rinna och i vilka mängder?!

Fan, märkte nu hur mycket jag saknat att läsa din blogg, slutar alltid med att jag sitter här och fnissar i min ensamhet! ;-)
Nyårslöfte: Blir mer aktiv i bloggandet och besöksrundorna!

Hopaps du kryar på dig snarast tjejen!
Ha de bäst!
Kraaam// Angelica