lördag 12 december 2009

Pyssel!



Jag gör album :) En hel resa på två månader, 3 länder och massa roligt ska ner i ett album. Åhh jag får så himla mycket minnen! Elin kan vi inte åka igen??!! Hest nu!

Annars ber jag till vädergudarna.. jag har nämligen lovat sol och snö på måndag. Idag är det i alla fall sol. Tyvärr inte en ynkapynka snöflinga så långt ögat når.


Och juste!
Så har jag fått en award från fina Ulrika. Blir så barnsligt glad :D
Min dator och jag är ju inte alltid vänner och nu tycker den tydligen att en bild per inlägg får räcka och vägrar lägga upp bilden på awarden. Får se om jag får upp den senare, ska gulla lite med datorn och se om den ändrar sig!

2 kommentarer:

Carolines Vita vingar sa...

Hoppas vi får se hur ditt resealbum blir. Kram Caroline

ylva sa...

det låter verkligen som ett mastodontprojekt, men ett himla bra sådant :). förstår att det tar både tid och plats *lol*. och så vill jag hemskt gärna se lite små tjuvkikar såklart ;). är gruvligt nyfiken... hur stort blir det?

det låter så mysigt i din lilla stuga, med julpynt och pyssel :). hur har du lyckats samla på dig så mycket pynt förresten *lol*? känner alltid att vi nästan inte har någonting ;).

önskar sol och snö till dig! och grattis till awarden såklart :).

kram kram,