måndag 21 december 2009

Hej mitt vinterland!

Såhär ser det ut hemma hos mig. Jag sammanfattar: SNÖ!!!







Det är så himla mysigt!! Jag har längtat efter snö hur länge som helst! Lite jobbigt att man typ sjunker ner till armhålorna när man går ut, men jag klagar inte :)

OCH!! Jag klarade tentan! Åh det är sån lättnad! Nu kan jag koncentrera mig på nästa tenta. Immaterialrätt 14 jan, men det är faktiskt ganska roligt :)

Jag har även gjort årets första snöängel. Inte helt frivilligt. Någon annan var rätt inblandad. Ansiktssnöängel. Bästa sorten har jag alltid sagt!

3 kommentarer:

Karin sa...

Vilka underbara bilder! Jag äääälskar snö å idag har det snöat här konstant heeeela dagen! Me like!! Gött att du klarade tentan! =) heja du!!!
passar på att önska dig en riktigt härlig å SNÖIG jul!
kramkram!!!

ÅsaF sa...

Åh så fint!! Ser så rofyllt ut!
Grattis till tentaresultatet, du är verkligen taggad och kämpar på bra! :-)
Tack för din goa kommentar i min blogg! ;-)
Kram Åsa

UlrikaT sa...

Vilka härliga bilder! Här har vi precis så det täcker backen.

Grattis till den klarade tentan!