tisdag 20 oktober 2009

Till Myamia

Här kommer lite bilder på min scraphörna. Tycker det är så himla roligt att se andras så jag tänkte att jag tar och visar min.

Här sitter jag och pysslar.








Har foton i de vita lådorna och i den stora rosa lådan uppepå.


Knappförvaring






Såhär förvarar jag banden. Har inget riktigt bra förvaringssätt till dom. Känns som det är svårt att få det bra. Jag vill helst se alla på en gång. Har svårt att ha saker i lådor, helst skulle jag vilja ha alla mina saker på skrivbordet.


Så ja.. så ser min pysselhörna ut :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

du har alltså städat idag!

Susan sa...

Åh, vilken mysig "hörna" du har! Jag skulle också vilja kunna scrappa men har helt enkelt inte ens kommit mig för att börja.. (Du vet det klassiska "jag kan inte", "jag vet inte vad/hur jag ska göra"..) Kanske kan dina alster som du trollar fram imorgon ge mig lite inspiration..?

Anonym sa...

Vad fint du har det i din hörna!!

Carolines Vita vingar sa...

Vilken fin scraphörna du har!
Det ser ut att vara fin ordning.
Håller med om att det är skoj att se andras scraphörnor. Ska kanske lägga ut bilder på min också när jag fått städat den. Det råder allmänt kaos där just nu. Det är till och med så stökigt att jag inte kan sätta mig och scrappa där.

Kram Caroline

Maja Stokk / eyovine sa...

Vilken mysig pysselhörna!! Drömmer om en jag också... har ju en visserligen.. men den är omysig =/

Mya sa...

jättefint! å tack söta du för att du blogga åt mig. jätteinspirerande. kram

Anonym sa...

Hej! Vilken mysig liten scraphörna du har! Har en jag oxå men den är oftast så stökig så jag knappt ryms att scrappa där. Måste städa den ordentligt innan jag vågar visa upp min.

Olustig händelse med älgen men tur att det gick bra iallafall! Mysigt litet hus du bor i!

Ha en bra vecka!

Kram Susanne