lördag 10 oktober 2009

Kalaskort

Idag ska min mamma på 50-årskalaset som jag gjorde ett kort till för ett tag sen. Så nu på förmiddagen kom jag på att jag inte var nöjd med kortet, så jag panikgjorde ett nytt.


Ville ha ett lite mer personligt kort eftersom det ska till en som jag känt hela mitt liv, kändes lite tråkigt när det bara stod "50" så jag gjorde ett med hennes namn istället.

Insidan..


Och baksidan..


De fina klistermärkena jag fick av Petrified in pink!


Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

7 kommentarer:

Lene sa...

hej Mathilde!
Du gjorde säkert helt rätt, för detta kort är så vackert! So underbara färger och layout!
Det kan du absolut vara nöjd med!!!!
Kram lene

Mya sa...

du är la rolig ;)
kortet är jättefint, kram mya

petrifiedinpink (Maria) sa...

Vad fint, och vad bra med petriefied-märket baktill!

Hoppas att du får en bra dag...

Teamjes sa...

Jättevackert så fina gröna färger ! Tror mamma kommer att bli superglad för kortet.

ylva sa...

himla fint blev det iallafall :), fast jag blir lite trumpen när jag ser den där stansade kanten för de var redan slut när jag var och tittade :o. jag vill ju också ha...

fast jag tycker ju att ni ska fundera över att köra runt lite istället för att "bara" hänga i l.a. en liten road trip så där :).

och visst är minialbum roliga, men de tar en herrens massa tid. särskilt när man slarvar bort fotona *lol*. förstår precis hur din pappa lyckas gömma presenter. man överlistar liksom sig själv ibland ;).

kram kram,

Carolines Vita vingar sa...

Jättefint kort! KRam Caroline

Anonym sa...

Vilket underbart sött kort du gjort! Gillar de softiga färgerna, spetskanten och de söta bokstavstickersen (blev långt och konstigt ord det där) till namnet!
Hon blir säkert superglad över kortet för det är så himla fint!

Ha det gott!

Kram Susanne