torsdag 2 september 2010

Tillbaka och award!

Oj! Blev visst en helt spontan bloggpaus. Så kan det gå :) Har helt enkelt inte haft så mycket intressant att skriva om och så har pysselhörnan varit nerpackad. Men nu är jag back on track! Har gjort lite halloween-kort till Weralena som visas inom kort!

Sen var jag inne och tittade till bloggen idag (ja man måste ju hålla lite koll på lilla hjärtegullet.. ja) och då såg jag att jag har fått en award av Nenne! Alltså, jag blir så glad! Tack tack snälla för alla snälla ord!

Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv

Okej. Då ska vi se om jag kan komma på sju saker jag inte redan berättat för er.

1. Jag är noga med att passa tider. Kommer oftast alldeles för tidigt. Är liksom någon typ av bakvänd tidsoptimist. Tidspessimist?

2. Jag är sjukt höjdrädd. Alltså inte bara lite pirr i magen utan verkligen panik. Har haft det ända sen jag var nyfödd. Avskydde när nån lyfte upp mig över huvudet. Spände ihop hela lilla babykroppen då. (Normalt? Nä inte ett dugg)

3. Jag gillar matte

4. Jag kan spreta superbra med tårna. Mitt bästa partytrick!

Nu börjar det bli svårt...

5. Jag har en tand för mycket. Tappade en mjölktand och så kom det ut två nya. Surprise surprise! Så tittar man noga ser man att mitten på mina framtänder inte är mitten på mitt ansikte. Alla tänder har liksom skjutits åt ena hållet.

6. Jag har aldrig färgat mitt hår. Utom en gång i 8an när jag skulle tona det rosa. Hände absolut ingenting. Sen gav jag upp

7. Jag har beslutsångest. Yttrar sig mest när jag ska köpa saker. Tex en vinterjacka. Då hittar jag en som jag tycker om. Men jag köper den inte.. för det kan ju finnas en bättre. Sen lagom när den första jackan tagit slut i min storlek kommer jag på att det är den jag vill ha. Det här gör att jag inte äger en ordentlig vinterjacka. I år ska jag hitta nån. Och bara spontanköpa. :)

Jag har så många jag skulle vilja veta mera om. Kan inte ni som läser det här skriva sju saker om er själva? Skicka en kommentar till mig när ni gjort det. Vore så roligt att lära känna folk lite mer.

Och tack igen Nenne! Blir alldeles varm i magen av din kommentar. Största kramen till dig!


2 kommentarer:

Nenne sa...

Kul att läsa mer om dig vännen! Jag kan också spreta med tårna!!! har aldrig gjort på nåt party dock, kanske är dax nu *skratt* och JA Matte är superkul! Skulle kunna köpa en mattebok och bara göra alla uppgifter bara för att!

Stor kramen tillbaka hörru!

ska bli så kul och se vad du skapat!

Karin sa...

hello å välkommen tillbaka! =)
Jätteskoj å läsa lite fakta om dig *fniss* hmm partytrix å spreta med tårna.. Hoppas att vi hamnar på samma fest nångång.. hihihihi..
om du vill veta lite onödigt vetande om mig kan du juh alltid kolla in här; http://essmos.blogspot.com/2010/08/en-altrad-skrivplattaa-en-award.html
kram på dig !