måndag 9 november 2009

Och när man inte trodde dagen kunde bli sämre...

..så kunde den det.

Skulle ju vara ledig idag och sitta med mina böcker och en kopp te och få massa gjort. Men så blir det ju punktering som jag skrev om under.

Så kommer jag hem, sätter mig och läser lite. Planerar med Malin att vi ska åka och simma i lugn och ro. Sen precis när jag ska göra lunch kommer jag ju på att jag skulle till tandläkaren idag. Klockan är 14.20 och jag skulle dit 14.45. Pjuh då hinner jag ju om jag skippar lunchen. Ska bara kolla lite snabbt när tiden är nu igen. 14.15. Great. Jag har alltså redan missat den. Ringer dit och känner mig hur dum som helst. Då visar det sig att pappa har tiden efter mig (hade jag ingen aning om) så vi kan ta lite av hans tid.

Så jag kommer dit och sätter mig i stolen. Då visar det sig att jag kommer behöva borra i en tand hur mycket som helst. Pappa fick komma dit och vända bara för det skulle ta hela hans tid också. Så jag ligger och gapar i över en timme och borrar ända ner till bakhuvudet ungefär. Åker därifrån 2260 kronor fattigare. Direkt till badhuset och simmar med Malin. Får magknip för att jag inte hunnit äta och sen släpper bedövningen i tanden.

BRA DAG!!!

1 kommentar:

Morfen sa...

Vilken j-a måndag minst sagt!! Är det fullmåne också kan man undra..
Morgondagen måste ju bli 100% bättre iaf. :D Kram!