lördag 30 april 2011

Bye bye


Såhär glad är jag nu för nu drar jag till Barcelona med mina finaste Sara och Sara. Extremt praktiskt med samma namn. Försökte ju få Jonas att heta Jessica för att begränsa antalet namn lite. Gick väl sådär kan vi väl säga. Men i alla fall. BARCELOOOONA!!

Ses på torsdag igen när jag är tillbaka. Förhoppningsvis mycket brunare och fattigare!

Sålänge tycker jag ni ska titta in hos Weralena. Finns galet mycket nytt. Jag var där idag och tittade på allt nytt i butiken. Och mer kommer!

5 kommentarer:

jessie72 sa...

Trevlig resa och välkommen hem på samma gång :O)//J

Carolines Vita vingar sa...

Hoppas att du får en trevlig resa! Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en bra dag. Ser ut som ni käkade massa goda kakor i alla fall. De är fina att titta på i alla fall. Tyvärr så kan jag inte äta macarons pga mandel..:(
Men de ser härligt smaskiga ut!
Kram Caroline

Karin sa...

Hoppas du får en fantastisk resa! =) Väntar med spänning på att få höra vad ni haft för er...
kram K.

Mya sa...

hello det var länge sedan. spanar in för att se hur du har det. härligt med resor :) Å kul med massa pyssel. jag har inte pysslat på evigheter. :)

odd brown bird sa...

Jo jag tackar jag, hoppas ni lapade sol och hade det alldeles alldeles underbaaart.