söndag 27 februari 2011

Shopping

Ja alltså när jag säger imorgon så verkar det betyda ett par dagar. Här är i alla fall en bild på det jag köpte förra gången jag var hos Jessica. Det gäller att inte gå dit för ofta.




Canvasduken tänkte jag göra något roligt av. Det finns i flera olika storlekar. De minsta tänkte jag att man kunde ta typ 4 st och klistra på snyggt mönstrat papper. Blir jättesnygga små tavlor som man kan hänga ihop eller blanda in i en tavelvägg.

Nu ska jag finslipa det sista på arbetet sen ger jag upp!

3 kommentarer:

himlaverket sa...

ops, härinne blir man ju riktigt köpsugen.
Skulle vilja ha allt det där...
kramar ullamaria

odd brown bird sa...

Uj uj uj, det blev dyrt det där va? Men det var det ju värt, vad är en latte hit eller dit?

L8P8 sa...

Ååååh så du köpte de där fina pebblesarna... jag klämde på dom hela mässan men hejdade mig.... fast ska nog köpa ett pkt eller två nästa torsdag då jag tänkte hinna ut till affären efter skolan.

Kram