lördag 8 januari 2011

Embossing here i come!

Skulle bara förbi tjejerna i butiken säga hej och fika vid 8-tiden. Blev kvar till 01.15. Men det är ju så himla roligt och sitta där och se vad alla gör för fint och kreativt, även om jag inte pysslade någonting alls själv. Lotta hade helt galet fina papper som hon gjorde kort av. Hamnar högt upp på önskelistan! Testade embossa för första gången och blev helt fast så en embossingfön, dyna och två pulver fick följa med mig hem. Nu längtar jag till efter tentorna så jag hinner testa min nya leksak! Tack Jessica för att du tog min embossingoskuld ;)



Lyssna på den här! Är nog min favorit just nu. Jag blir så glad av den. Pausar lite i pluggandet då och då för att lyssna på den och få lite energi.

Nej! Nu blir det tillbaka och räkna nyckeltal! Wiihooo!

7 kommentarer:

himlaverket sa...

Ja, en embossing måste man ha i byrålådan om man blir för uttråkad ;)
Själv använde jag den jättemycket i början, men det har lagt sig lite.
Ps, du kan åxå använda den till krympplast och göra små roliga bling ...
Kram ullamaria

Morfen sa...

Det är jättekul att embossa. :) Finns ju embossing med lukt numera.. är lite sugen på en sån burk att prova.
Vilken härlig låt! Den har jag inte hört förut.

L8P8 sa...

Hej igen.... det var såå kul att ses igår, ska kolla om jag kommer ihåg varifrån dom papprena var o om dom finns kvar.... ska bli kul i haninge!

psst. ska försöka få till ett nytt inlägg senare ikväll (men av någon anledning så är jag sååååå trött idag ;-) släppte av Camilla kl 03.10!!

Kram

Linda sa...

Min sån där fön bara ligger och skräpar. Jag har aldrig tålamod att plocka fram den och pulvret. Men fint blir det!

Kram

Lilla pyssel Inger sa...

Hej på dig Mathilde:)
Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt år och hoppas att året 2011 blir ett jättebra år för dig:)

Med en embossing pistol kan man göra mycket roligt, jag kan inte vara utan:) Lycka till med dina embossing aslter ser fram i mot att se dom:)

Vilken himla gullig kommentar du hade skrivet till mig innan Jul så himla snällt av dig:)
Jag är jättestolt över att vara farmor och tycker någon dessutom om att jag är en snygg farmor så är det bara att tacka och ta i mot:) Stort tack:)

Önskar dig en riktig måndag och vecka och lycka till med det du planerar att göra under det nya året:) Kramar från Inger:)

jessie72 sa...

Hela CD är toppen!//J

jessie72 sa...

Jag är ärad att få ta den oskulden :O)
Precis som med Pringles chipsen: Once u pop u can´t stop!
Nästa gång testar vi krympplasten, barnsligt kul det med .

Kram J