onsdag 17 november 2010

Imorgon kommer det kort

Trots totalt pysselstopp (pga tenta nästa fredag) blev det ändå ett bröllopskort idag. Var inne hos Jessica i veckan, två gånger faktiskt, och fyllde på bröllopsförråden. Man får ju unna sig saker när man har tentaperiod. Det är ju så synd om en då. Faktiskt.

Bilder på kortet kommer i alla fall imorgon. Ska försöka klämma in det mellan 100 sidor i boken "utmätning och konkurs" (säg till om ni vill låna, jättebra om man inte kan sova. För mig räcker det med att titta på omslaget nuförtiden) inredningsmöte för lägenheten och ett litet akut tandläkarbesök. Vem vet, kanske unnar mig en tur förbi Jessica på vägen hem om jag blivit tvungen att borra. Då är man ju värd det. Eller hur!?

Kortet är till min chef som är på Mauritius nu och gifter sig. Hoppas att hon ska bli nöjd med det. Mitt första bröllopskort tror jag. Ja.

Eftersom jag inte har nån bild att visa än får ni se en från när jag var på bröllop tidigare i höstas. Kan vara en av de sämsta bilderna som togs den dagen. Ser ut som vi har supertråkigt. Ingen verkar prata med varandra och alla är liksom inne i sin egen lilla värld. Jag och grabbsen :)

1 kommentar:

himlaverket sa...

Härligt upppiggande kort på grabbgänget, hi hi...
ska kika in när det fina kortet är klart.
Jag har åxå en bok att somna till, Didaktik...heter den.
Gäääääsp, blir trött av att bara titta på den...urtråkig, men som handledare till utländska studenter måste man kunna didaktik, fy tusan...
kram ullamaria