fredag 5 november 2010

Hasse 50

Sommargranne Hasse fyllde 50 förra helgen. Fick jag reda på 5 min innan mamma och pappa skulle dit. "Har du något snyggt kort som passar det här paketet?". Nej, såklart inte. Svartvitt gör jag väldigt sällan och kort till killar gör jag nästan aldrig. Så det var ju bara att rusa upp och göra ett kort.


Hasse blev glad. Han verkar inte ens ha märkt att det ser ut som det står "nasse". Tur.

Imorgon blir det Syfestival på Stockholmsmässan. Jag ska dit och hälsa på Jessica på Weralena som står där. Ska bli så trevligt så. Jag planerar att inte ta med mig plånbok alls, så att jag inte kan köpa nått. Men så tänker man ju att om man kanske måste ha nått att dricka. Eller nått sånt..

8 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Jag tycker att det blev ett riktigt stiligt packet och kort det kommer att göra honom mycket glad:)
STORT TACK snälla gulliga du för dina gulliga ord hos mig vad snällt av dig:)

Hoppas du får det super trevligt på Symässan i dag. Skulle själv vilja vara där och handla på mig massor med nya band och spets!!!

Trevlig helg och kramar från lilla Inger:)

himlaverket sa...

Jättefräckt å manligt. Det är nog bara du som tycker att det står nasse, inte jag.
Du får mej alltid att skratta, det där med plånboken var jätteroligt.
Ha en bra dag, hoppas du hittar nåt att dricka ;)
kram ullabella

Anonym sa...

Men va duktig du är som kan göra nått så fint så fort! Kram

maybe*mej sa...

blev ju jätte fiiiint. =) Tack för tipset om ljuskortet. det måste jag testa. kram

L8P8 sa...

Hej Tjejen

det var kul o träffas lite snabbt idag på syfestivalen!

Kram Lotta

L8P8 sa...

Ja det var skoj även om det var som hastigast... vi kanske får ha en sån där "demokväll" tillsammans någon gång? jag tror i alla fall att jag lyckades sälja in ljuskortsidén hos en idag, tipsade henne om att kolla in din blogg för att få tag i mallen då vi inte riktigt haft varken tid eller plats att dema något på mässan (det är helt galet med folk juh) fast såå skoj! jag fick dock avlsuta dagen med att sticka iväg redan vid ca halv fem, då min man ringde o sa att sonen petat upp en legobit i näsan... SUCK! så efter 5 min på huddingeakuten så vart vi vidareskickade till karolinska.. men vi var hemma igen strax efter 19.30 så inte såå farligt lång väntetid ändå...
Kram Lotta

Hemmabloggaren sa...

Grymt paket vare sig det står hasse eller nasse :D

L8P8 sa...

jodå legobiten sitter där den SKA igen på bilen dvs... tror inte att lilleman gör om det fler ggr var nog ganska obehagligt att få den bortplockad (han e lite fjantig när det gäller sånt)
ja visst kan det vara lite svårt att göra killkort men lastbila o dinosar brukar alltid gå hem!

Kram!