söndag 18 juli 2010

LO - jag

Här är min senaste LO. Första gången jag inte gör klart den på en gång faktiskt. Den här fick ligga över natten och så gjorde jag klart den idag. Annars gör jag alltid allt på en gång och sen är jag klar.


Den var rolig att göra. Lite annorlunda mot vad jag gjort förut. Och inte en enda blomma. MEN såklart fjärilar. Kommer inte kunna göra någonting utan fjärilar nu. Tur att det är sommar :)

Nästa vecka är min sista innan semestern. Ska bli sååå skönt. Och snälla SNÄLLA vädergudarna gör så att solen och värmen stannar. Jag vill inte vara blekast i stan!

7 kommentarer:

hannahoj sa...

Vilken fin LO, gillar färgkombinationen :)

Va skönt att du fortfarande har din semester kvar, själv är jag i mitten på min. Håller tummarna för att värmen stannar ett tag till.

kram

himlaverket sa...

Vilken underbar LO.
Jag älskar rosa/beige. Det är så fint tillsammans...

Morfen sa...

Superduperfin layout! Färgerna är jättefina och fjärilar är vackra, man kan inte få för mycket av dem.
Jag håller tummarna för att vädret håller i sig, jag har min sista semestervecka nästa vecka, sedan jobbar jag två och sedan ledig tre igen. Hurra för semester! :D
Kram

Alexandra sa...

Gu så vacker du är!!! Super Fin LO!!Gillar de rosa små pärlkluttarna!!! Klarrrt att solen ska lysa på vår semester!!!! = ) Kram Alexandra

Anonym sa...

Kanon snygg!

MissMian sa...

Vilken snygg LO!!!

Carolines Vita vingar sa...

Kanonfin LO! Härliga färger!Kram