fredag 12 mars 2010

HELG!

Jo men tentan kändes helt okej. Morgonen däremot.. Om jag skulle göra en lista på allt jag skulle kunna tänka mig kunde gå fel hade jag nog ändå missat hälften av det som gick fel.

Det värsta var väl att jag kom på att jag inte har anmält mig till tentan. Och alltså inte får skriva. PANIK. Jag kastar mig över telefonen och väcker stackars Jonas och försötör hans uppladdning inför tentan också. Men sen kom jag på att det är ju inte första gången det händer. Har ju glömt förut. Och då fick jag stå längst fram och skämmas ett tag och vänta på att alla skulle sätta sig och sen sätta mig längst bak. PJUH!

Just nu är jag barnvakt. Båda småttingarna sover så snällt i sina sängar efter lite sagoläsning och vällingdrickande. Kom till och med ihåg att borsta tänderna den här gången. Måste verkligen se Star Wars till nästa gång. Hänger inte med alls. Vem har vilken färg på lasersvärdet? Och vem kan flyga? Vem är mästare? Har fått en utskällning av tvååringen. Det finns inte gula lasersvärd.

3 kommentarer:

ylva sa...

vilken tur att det ordnade sig ;). och vilken ordning du har på småttingarna. kan tvååringen star wars :o ? mina barn måste vara så obildade *lol*. och den där bilden nedan är ju bara för underbar! men grejen är att du ser ju sötast ut ;).

och det var inte meningen att suktas :p. inte egentligen ;). vi fick bara hem så himla mycket jordgubbar helt plötsligt och de blir dåliga fort, så det är bara att ha jordgubbar på allt. precis allt ;). men du måste ju ha talang för välskrivning om du fick till det på kortet... fast det är nog sant att det ska börjas i tid. de är noga med det här och helt uppriktigt, min son är 6 och har snyggare handstil än min mamma och min syster :o.

önskar en fantastisk tentalätt helg!

kram kram,

Morfen sa...

Vilken tur att det ordnade sig, ingen rolig start på dagen. Skönt att den är över nu och att du kan njuta av helgen. Kram!!

Alexandra sa...

Hoppas att tentan gick bra ändå!!#fNISS...du verkar vara en sådan person som allt ordnar sig för fast du är lite glömsk..eller hur? Jag lovar att hade det varit jag så hade jag fått gå hem igen med svansen mellan benen,haahaa!!KrAmEn